29 mars 2009

Mobilen, ja. Och en grej till.

Jo, jag måste ha tappat mobilen i en taxi igår. Känns lite tråkigt. Dels var den min enda klocka på resan, men framförallt är det ju alla tel.nr som försvinner.
Jo, och så var det en sak till... I Campeche måste jag ha glömt mina glasögon. Mina riktiga, vanliga (och DYRA) glasögon alltså. Det känns så klantigt att jag inte vill skriva om det egentligen. TVÅ grejer på tre dar. Får tänka som så att mobilen egentligen inte är nån fara med, liksom. Numren som försvann kan man ju skaffa igen, de flesta iaf. När det gäller glasögonen så såg jag väl inte riktigt bra med dom så jag borde ändå ha skaffat nya, men eftersom dom kostar uppemot 4000:- (mer? Specialglas eftersom jag ser så jävla dåligt o dessutom har astigmatism och vad det nu är) och jag inte använder dom så mycket eftersom jag har linser, så hade jag nog tänkt vänta ett bra tag till.
Lyckades iaf spärra simkortet genom att ringa Tele2 via Skype från mitt hotellrum med wifi, och har beställt ny mobil från en nätbutik.
Teknikens under...

Inga kommentarer: