29 mars 2009

Försmak av Palenque.

2 kommentarer:

mamma sa...

Hej Sara!

Har skrivit ett långt brev redan men tappade bort det på vägen därför testar jag nu. Kram ma

mamma sa...

Hej Sara!

Bra att du påminner mig om din blogg, jag har helt glömt bort den. Fy, va hemskt ont du måste ha haft av din blåsiga rygg. Jag riktigt ryser när jag ser den, stackars dig. Du skulle ha haft lite bedövningssalva.

Va skönt att du kommer hem snart, det känns så jobbigt när du är ute i vida världen alldeles ensam. Jag fattar inte hur du står ut?

Ja, här är fortfarande massor av snö men inte så ofta minusgrader. Jag och Luddes ma Karin har övernattat i Katrineberg från igår till idag. Vi har haft så mysigt och trevligt och det smakar mer.

Ping mår utmärkt och har makten i sin hand. Han styr liksom upp Siri. Han labbar till henne och jagar henne ibland å hon blir livrädd. Han lever liksom lyxliv nu. Ang Sussi så har Sigfrid varit inlagd på sjukhus i 2 v så hon fick klara sig själv utomhus. Dock hade grannarna hjälpt till med matn eftersom jag var i Thailand. Frågan är nu hur länge Sigfrid klarar sig?

Lilla gumman, nu ser du till att komma hem helskinnad å sen hoppas jag att du inte drar iväg på länge.

Puss å kram ma å Ping förståss.