02 april 2009

Vattenfallet Misol-Ha

Ursäkta dom fruktansvärt... "tråkiga" bilderna. Alltså, dom är typ upprepningar av varann, eller hur man skriver... Som dubbletter.
Jaja, det är iaf vad ni får för tillfället! :)
Det här stället låg alltså ett par mil utanför Palenque (som i sin tur låg i det faaarliga Chiapas ("Zapatista Territory" som det stod nånstans)).
Nu ska jag strax sova så att det snart blir imorron. Vill heeem... Resan har på det stora hela varit bra, men det har blivit sämre för varje dag så nu har jag definitivt fått nog! Inte Mexicos fel, utan det är jag som inte har... ork, typ. Så jävla trött på värmen och alltihop. Idag har det känts direkt pissigt, så jag längtar verkligen, som sagt, till imorron när jag får åka härifrån.
Okej, nu bilderna:






1 kommentar:

loathing sa...

där vill jag gå!!!!